ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
Гарантія передбачає безкоштовний ремонт пошкодженого товару або ж повну (часткову) його заміну на аналогічний або подібний товар за бажанням покупця. Якщо заміну надати неможливо, то магазин поверне покупцеві гроші за дану покупку.
Гарантійний термін вступає в дію з моменту отримання товару покупцем.
Гарантія поширюється тільки на несправності, які виникли з вини магазину або ж виробника.
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
ПОРЯДОК НАДАННЯ ГАРАНТІЇ
Всі питання стосовно гарантії Ви можете задати за телефоном 0 800 300 150 с 09:00 до 17:30 Пн-Пт, або відправити їх за адресою
Документом, що підтверджує гарантійні зобов'язання нашого магазину, є товарний чек, в якому обов'язково вказані назва придбаного товару і дата покупки.
ПРИЧИНИ АНУЛЯЦІЇ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
- пошкодження товару внаслідок недбалої, неакуратної експлуатації (падіння, неправильного догляду, перегріву)
- зміна кольору виробу внаслідок тривалого використання, яке не впливає на його функціональні якості (поява плям, зміна відтінку після тривалого контакту з продуктами високої кислотності, миючими засобами)
- природні зміни зовнішнього вигляду виробу внаслідок тривалої експлуатації (потертості на поверхні, невеликі подряпини)
- відсутність товарного чеку на конкретний товар
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ЯКІСНОГО ТОВАРУ
Процедура обміну чи повернення придбаного у нас товару проводиться відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживача» протягом 14 днів після покупки.
Умови повернення та обміну:
- товар не перебував в експлуатації
- збережений первинний зовнішній вигляд, відсутні механічні пошкодження
- не порушена цілісність заводського упакування
- наявність товарного чеку
Повернення грошей покупцеві відбувається на підставі його заяви про повернення грошових коштів із зазначенням ПІБ, телефону для зв'язку і причиною повернення товару, враховуючи вартість товару на момент покупки.
Оплата послуг поштової служби згідно повернення чи обміну товару належної якості здійснюється за рахунок покупця.